שליח אפוסטיל משרד החוץ

שליח אפוסטיל משרד החוץ איסוף מכל רחבי הארץ

מחפשים שליח אפוסטיל משרד החוץ? אנו כאן לרשותכם בשירות מקצועי ואמין לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות, חייגו כבר עכשיו 03-7949755

לשליח אפוסטיל דחופים מהיום להיום או מהיום למחר כתבו לנו בוואטסאפ 

מענה בוואטסאפ 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ל

שליחי אפוסטיל בכל רחבי הארץ מומלצים וזולים

שליחי אפוסטיל מומלצים ניתן למצוא בשפע ברשת האינטרנט, בכל אזורי הארץ, אך כדי למצוא שליחי אפוסטיל ואמין רצוי לחפש טוב. כיצד מחפשים שליח אפוסטיל? כיצד מוצאים נוטריון? המשיכו לקרוא את המאמר הבא.

שליח אפוסטיל משרד החוץ מה המחיר?

מחיר שליח אפוסטיל משרד החוץ

מחיר של שליח אפוסטיל בכל רחבי הארץ נקבע על פי המרחק ממשרד החוץ. משרד החוץ מצוי בירושלים וככל שאתם רחוקם מהעיר אזי יהיה צורך במחרחק גדול יותר לביצוע השליחות. אנו מבצעים איסוף מסמכים מכל אחבי הארץ לביצוע שליחות אפסטיל משרד החוץ וכן ביצוע שליחות אפוסטיל בתי משפט.

לעומת אפוסטיל פעולות של נוטריון נקבעות על פי מחירון נוטריון 2021 שמפרסם משרד המשפטים. אם הלקוח מעוניין בחתימת נוטריון בשעות הערב אזי החל מהשעה שבע בערב קיימת עליה במחיר השירותי הנוטריוני.

 שליח אפוסטיל משרד החוץ

ניתן לקבל שליח אפוסטיל גם עד לביתו של האדם אם כי רכישת שירותים עד הבית מייקרת באופן טבעי, באופן משמעותי את עלות השירות.

שליח אפוסטיל איזה שירות שליחות אפוסטיל ניתן לקבל?

שליחות אפוסטיל משרד החוץ

במשרד החוץ מתקבל אפוסטיל לתעודות סטטוס

התעודות הבאות צריכות אפוסטיל משרד החוץ (רשימה מלאה במורד העמוד)
תעודת יושר
תעודות שהונפקו על ידי צה"ל
תעודת בגרות
תעודת רופא
תמצית רישום מרשם האוכלוסין
תעודת לידה
תעודת נישואין
תעודת גירושין
תעודת פטירה
צו ירושה-נדרש גם אישור בית הדין הרבני
תעודות שונות שצריכות שליח אפוסטיל משרד החוץ

תעודות משרד הפנים –תעודת לידה, תעודת פטירה,נישואין וכיו"ב לכל אלה נדרש אפסוטיל משרד החוץ.

 תעודות מקוריות שהונפקו החל מיום 19\08\01 חתומות בחתימה אלקטרונית במעמד ההנפקה ואינן נדרשות לחתימת פקיד על ידי משרד הפנים טרם ההגעה למשרד החוץ.

היעדר מידע פלילי/תעבורתי – ניתן להזמין מאתר המשטרה תעודה המיועדת לחו"ל. התעודה נשלחת מהמשטרה לכתובת המיועדת בחו"ל/לנציגות הזרה בארץ. (יש לוודא קבלת התעודה עם הנציגות בחו"ל לאחר שלושה שבועות מיום הגשת הבקשה).

להלן קישור לאתר המשטרה: https://www.gov.il/he/departments/general/police_criminal_information_certificates

תעודות שהונפקו על ידי צה"ל – דרושה חתימה מקורית של קצינת פניות הציבור על גבי תעודות צבאיות.תעודות סטטוס?

שליח אפוסטיל משרד החוץ-איזה תעודות צריכות שני אישורים?

ישנן תעודות שצריכות שני אפוסטילים תחילה של המשרד הרלבנטי ורק לאחר מכן שליחות אפוסטיל על גבי התעודות הבאות יש צורך בקבלת חתימה מהמשרד הרלוונטי טרם ההגעה למשרד החוץ לצורך קבלת אפוסטיל

 תעודת גירושין ופסק דין של של בתי הדין הרבניים – בגב התעודה נדרשת חתימה של אחד ממורשי החתימה מהנהלת בתי הדין הרבניים הכתובת: רח' כנפי נשרים 22, גבעת שאול, ירושלים.

תעודת נישואין -בגב התעודה נדרשת חתימת פקיד מורשה בהתאם לדת המבקש. החתימה הינה בהתאם לדתו של המבקש

יהודים: חתימת המשרד לשירותי דת.

מוסלמים: חתימת הנהלת בתי הדין השרעיים בירושלים.

נוצרים: חתימת שלוחת משרד הפנים לעדות הנוצריות.

דרוזים: חתימת בית הדין הדתי הדרוזי

תעודת בגרות – בגב התעודה נדרשת חתימת פקיד מורשה  המעידה כי התעודה היא תעודה מקורית או העתק נאמן למקור, טרם ההגעה למשרד החוץ לקבלת אפוסטיל. כתובת משרד החינוך: רח' שבטי ישראל 29, ירושלים.

תעודות אקדמיות ותעודות בית ספר – בגב התעודה נדרשת חתימת פקיד מורשה חתימה של משרד החינוך כתובת: רח' כנפי נשרים 22, ירושלים.

תעודת הסמכה של רופאים – בגב התעודה נדרשת חתימת פקיד מורשה תעודה מקורית או העתק נאמן למקור עם חתימה וחותמת של משרד הבריאות ומורשי החתימה של לשכת הבריאות המחוזית בעיר המגורים.

פסקי דין והחלטות בתי משפט – לצורך אימות של פסקי דין או החלטות מבתי משפט נדרש לצרף  מצולם של פסק הדין, או ההחלטה בשלמותה, כשעליה חותמת נאמן למקור.

צווי ירושה מהרשם לענייני ירושה – על מנת לקבל חותמת אפוסטיל משרד החוץ על צווי ירושה מסמך מקורי בלבד עם חתימת מורשי החתימה מטעם הרשם לענייני ירושה באזור המגורים בו נחתם הצו.

צווי ירושה מבתי משפט – על מנת לקבל חותמת אפוסטיל משרד החוץ על צווי ירושה מסמך מקורי בלבד עם חתימת מורשי החתימה מטעם הרשם לענייני ירושה באזור המגורים בו נחתם הצו.

אנו מעניקים את שירותי שליח אפוסטיל משרד החוץ באיכות בלתי מתפשרת

מחפשים שליח אפוסטיל משרד החוץ עם המלצות?

כדי לבחור שליח אפוסטיל משרד החוץ  אנו ממליצים שתיכנסו לדף העסקי שלנו ותקראו מה אנשים אומרים עלינו.

זו כבר פעם שנייה שאנחנו חוזרים לרחל, תמיד באווירה טובה ומקצועיות שיא, תמיד עונה לכל השאלות שלנו ומסבירה בסובלנות, חד משמעית בחירה נכונה שביצענו וכמובן נמשיך בעתיד! ממליצה???? (Translated by Google) This is the second time we are returning to Rachel, always in a good atmosphere and top professionalism, always answering all our questions and explaining with tolerance, unequivocally the right choice we made and of course we will continue in the future! Recommend????‏

רחל העניקה לנו שירות יוצא מן הכלל!!! הייתה זמינה לשאלות שלנו בכל זמן. הייתה מאוד שירותית, נעימה וסופר מקצועית!!! אנחנו ממליצים עליה בחום! (Translated by Google) Rachel provided us with exceptional service !!! Was available for our questions at any time. Was very helpful, pleasant and super professional !!! We highly recommend it!‏

טיפול מקצועי ומהיר. ממש תענוג. מומלץ (Translated by Google) Professional and fast treatment. A real pleasure. recommended‏

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם:
דיני משפחה וירושות, פשיטת רגל , הוצאה לפועל , איחוד תיקים, מחיקת חובות ועיכוב יציאה מהארץ.
המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה.עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתלי בית המשפט.

שגרירות גרמניה בתל אביב דף מידע מוגש על ידי עורכת דין ונוטריונית רחל שחר
השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זמינים 7 ימים בשבוע!