דרכון גרמני ללא עורך דין – כל מה שרציתם לדעת מה התהליך וכמה זה עולה

 

 

עורכת דין רחל שחר

דרכון גרמני ללא עורך דין – כל מה שרציתם לדעת מה התהליך ובאיזה מחיר?

 בעולם המודרני שבו אנו חיים, יותר ויותר ישראלים מבינים עד כמה כדאי להחזיק דרכון נוסף שכן, אזרחות נוספת ולרבות זו של אחת ממדינות האיחוד האירופי מביאה איתה לשולחן הרבה מאוד הטבות, בעוד כי עם אזרחות נוספת גם אפשר ליהנות מזכויות סוציאליות משתלמות במיוחד במדינת האזרחות. אחד הדרכונים הנחשקים ביותר בימינו הוא דרכון גרמני – הרי גרמניה היא מדינה מפותחת מאוד עם חברות באיחוד האירופי, ומאז השינוי בחוק הגרמני שחל במהלך שנת 2021, יותר ויותר ישראלים יוכלו להגיש בקשה על מנת שיקבלו בעצמם את הדרכון הנחשק. אז איך עובדת הוצאת דרכון גרמני ללא עורך דין, מדוע כדאי לכם להוציא דרכון גרמני במידה ומתאפשר לכם ומה השתנה בחוק במהלך שנת 2021? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע החשוב.

 

אנו היחידים שעובדים ישירות עם מתרגמים רשמיים מוסמכים בגרמניה ובכך חוסכים עלויות משמעותית

קצת על החוק הגרמני

לפני שנסביר לכם את כל השלבים בדרך להוצאת דרכון גרמני ללא עורך דין, הרי שקודם לכן רצוי להבין בדיוק מה השתנה במסגרת החוק הגרמני במהלך שנת 2021. ובכן, במהלך חודש אוגוסט של אותה שנה, חל שינוי בחוק האזרחות הגרמני, שינוי אשר במסגרתו ישראלים רבים יוכלו לקבל אזרחות גרמנית וכמובן גם דרכון גרמני. אז מה השתנה מאז החוק? לפני כן, רק אלו שיכלו להוכיח כי הם צאצאים של אזרחים גרמניים יכלו לקבל מעמד של אזרחות, וכיום, הודות לאותו שינוי בחוק, כל מי שהוא צאצא של אדם שגרמניה הייתה מרכז חייו אך ברח ממנה בעקבות עליית הנאצים לשלטון (גם אם לא היה לו מעמד של אזרחות) יוכל לקבל אזרחות גרמנית וכן גם דרכון גרמני.

 

רגע, למה שנרצה להוציא דרכון גרמני?

 לאחר שהבנתם מה השתנה מאז החוק שהוכרז באוגוסט 2021, כעת הגיע הזמן להסביר לכם למה כדאי מלכתחילה להוציא אזרחות גרמנית. ובכן, מומלץ מאוד להוציא דרכון גרמני ואזרחות גרמנית במידה והדבר מתאפשר לכם בשל מספר סיבות עיקריות:

  • חברות באיחוד האירופי – גרמניה היא אחת מהחברות באיחוד האירופי, ואי לכך, כל אלו שמחזיקים דרכון גרמני יוכלו ליהנות מהקלה מסוימת בכניסה למדינות אחרות באיחוד ובכך בעצם יוכלו לקבל מעבר נוח יותר בין הגבולות.
  • הטבות – כל אלו שמחזיקים בדרכון גרמני ואזרחות גרמנית יוכלו להיות זכאים לכל ההטבות אותן מקבלים אזרחי גרמניה, וחשוב מאוד לדעת כי יש לא מעט הטבות במגוון תחומים שונים. בין היתר ניתן למנות תנאים סוציאליים, מענקים על פי חוק וכן גם אפשרות לבצע עסקאות בגבולות גרמניה עצמה. מעבר לכך, אלו שמחזיקים אזרחות גרמנית יוכלו גם לקבל משכנתאות במידה והם מעוניינים לגור בגרמניה ולרכוש בה נכסים, בין אם מדובר על נכסים למטרות מגורים ובין אם מדובר על נכסים למטרות השקעה.
  • לימודים – לפי חוק הגרמני, כל מי שמחזיק אזרחות גרמנית זכאי ללימודים בחינם בתוך גבולות גרמניה, ולימודים מסובסדים ביתר מדינות אירופה שחברות באיחוד. כולם יודעים עד כמה הלימודים בגרמניה ובשאר מדינות אירופה המתקדמות איכותיים, כך שחשוב לדעת כי כל מי שמחזיק דרכון גרמני ואזרחות גרמנית יוכל לרכוש השכלה גבוהה בחינם לגמרי, או לפחות בעלות נמוכה מאוד.
  • דרכון גרמני כמה זה עולה?
    דרכון גרמני כמה זה עולה?

 

השתכנענו, איך להוציא דרכון גרמני?

 אחרי שהבנתם את כל הרקע אודות הוצאת דרכון גרמני וכל הסובב סביב נושא זה, כעת הגיע הזמן לעבור לשלב המכריע – להבין איך אפשר בעצם להוציא את הדרכון הנחשק. ובכן, חשוב מאוד לדעת כי הדרך להשיג את הדרכון הגרמני היא בעצם על ידי הוכחה של האזרחות או השהות הגרמנית של ההורים או הסבים, וכמובן שתצטרכו להוכיח כי יש לכם קשר משפחתי איתם. ככלל, הדרך לעשות זאת תהיה על ידי הצגה של מסמכים מקוריים או עותקים של מסמכים מארכיונים באירופה או בארץ. מסמכים אלו אמורים להיות קשורים לבעלי העניין, והם בעצם אלו שמוכיחים כי מדובר על אזרח או תושב קבע גרמני. לאחר שדברים אלו הוכחו, יש להציג גם תעודת התאזרחות בארץ ישראל של ימי המנדט הבריטי, אותה אפשר להשיג יחסית בקלות מאחר וברוב המקרים תעודות אזרחות מהתקופה של לפני קום המדינה שמורות היטב בארכיון המדינה. כמו כן, חשוב לא פחות גם להציג תעודת לידה, תעודת שינוי שם (במידה ויש), צילומי דרכונים וכמובן תעודות נישואין וגירושין. כל המסמכים צריכים להיות מתורגמים תרגום נוטריוני לגרמנית

הוצאת אזרחות גרמנית – התהליך במלואו

 בעת בה אנו מדברים על הוצאת אזרחות גרמנית ודרכון גרמני, חשוב מאוד לדעת כי ברוב המקרים מדובר על תהליך מאוד ארוך ומורכב, שיכול לקחת אפילו גם שנים. בדרך כלל, השלב הראשון יהיה להתחיל עם איסוף מידע לגבי ההורים והסבים, ובמסגרת שלב זה תאספו ביחד עם הגוף שמסייע לכם מסמכים רלוונטים אודות הקשר של המוצא המשפחתי שלכם לגרמניה בימים שלפני עליית הנאצים לשלטון. הפניה לשגרירות גרמניה לצורך תחילת התהליך מתחילה עם מילוי של טופס ראשוני, כמובן לצד הצגה של כל המסמכים הבסיסיים שתפקידם הוא בעצם להוכיח את זהות המבקש ואת הקשר והזיקה שלו לגרמניה עצמה. לאחר מכן, במידה ואכן הבקשה נמצאה רלוונטית מטעם השגרירות תקבלו אישור ראשוני, שאחריו תצטרכו להשלים את כל החומר המקורי אותו תצטרכו לאסוף ולתרגם לגרמנית במידת הצורך, וכמובן אחר כך להגיש אותו לקונסוליה.

 מי יכול לעזור לכם עם הבקשה לדרכון גרמני?

בימינו ניתן להוציא אזרחות גרמנית גם בלי עורך דין שכן, קיימים מספר נותני שירות בתחום זה שהמומחיות שלהם היא בעצם לא רק לעזור להמון ישראלים זכאים לקבל את האזרחות הנחשקת – אלא גם ללוות אותם לאורך כל הדרך, החל מהשלבים המוקדמים של איסוף העדויות והחומרים ועד לתום התהליך המורכב שבסופו תוכלו לקבל את האזרחות עם כל ההטבות הכלולות בה. יש לא מעט קריטריונים לחברה אמינה ומומלצת בתחום זה, אך חשוב מאוד לציין כי אחד מהם הוא ללא כל ספק אנשי מקצוע, עדיף בגרמניה, הבקיאים בחוק הגרמני על כל רבדיו וכמובן בעלי מקצוע השולטים שליטה מלאה בשפה הגרמנית – הרי תצטרכו להתמודד עם ניואנסים שונים בחוק וכמובן לתרגם מסמכים ועדויות שלכם לגרמנית בדרך, לכן חשוב מאוד שתעבדו עם אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום ודוברי גרמנית.

 תרגומים נוטריוניים – מה התהליך וכמה זה עולה

שירותי אפוסטיל משרד החוץ – הבחירה הנכונה שלכם

 חשוב מאוד לציין כי את כל המסמכים הציבוריים של מדינת ישראל אותם תצטרכו לצרף לבקשה שלכם – מסמכים כמו תעודת לידה, תעודת נישואין (וגירושין במידה ויש) וכל היוצא בזה, אמורים להגיע יחד עם אישור אפוסטיל, שהוא בעצם אימות על נכונות האותנטיות של  תעודות ומסמכים ציבוריים. בעת בה אנו מדברים על תהליך הוצאת דרכון גרמני בלי עורך דין, הרי שתצטרכו לוודא כי גם שלב השגת אישור האפוסטיל שלכם מתבצע על הצד הטוב ביותר, מה שתוכלו לעשות על ידי בחירת אנשי המקצוע האיכותיים ביותר עבור התהליך שלכם – ובדיוק לשם כך קיימים שירותי אפוסטיל משרד החוץ. שירותים אלו ידועים בזכות מהירות, מקצועיות, אמינות והכי חשוב – שירותיות חסרת פשרות שתמיד תשים את מטרת הלקוח במרכז. אז למה אתם מחכים, לא הגיע הזמן שגם אתם תקבלו אישור על המסמכים שיעזרו לכם להוציא את הדרכון הנחשק?

דרכון גרמני כמה זה עולה?
דרכון גרמני כמה זה עולה?

 

כמה עולה הנפקת דרכון גרמני באמצעות משרדנו

אם בכל זאת החלטתם להיעזר בשירותינו נספר לכם באופן שקוף על המחירים.

מה המחיר עבור ליווי בהנפקת דרכון גרמני?

שכר הטרחה מדורג בהליך אזרחות גרמנית

עלות ההליך עבור 10-15 בקשות: 2,200 ₪ + מע"מ בעבור כל בקשה

עלות ההליך עבור 16-19 בקשות:2,000 ₪ + מע"מ בעבור כל בקשה

עלות ההליך עבור 20 בקשות ומעלה: 1,900 ₪ + מע"מ בעבור כל בקשה

התשלום מתבצע בשתי פעימות: תשלום ראשון ע"ס1500 ₪ + מע"מ בתחילת ההליך והתשלום השני (הסכום ייקבע לפי כמות הבקשות), עם קבלת האזרחות.

שכר טרחה כולל: השגת המסמכים בארץ, אימותים נוטריוניים, תרגומים, אפוסטיל ושליחויות.  

–           שכר הטרחה אינו כולל אגרות בגין הגשת בקשה לדרכון.

–           לא כולל תרגום מסמכי אימוץ.

–           לא כולל איתור /אימות/תרגום של מסמכים אישיים ממדינות זרות של הלקוח או מי מבני משפחתו.

–           אינו כולל הגשת בקשות כלשהן לערכאות משפטיות ו/או ערעורים

 

תרגומים נוטריונים שאנו מספקים:
תרגום נוטריוני לאנגלית | תרגום נוטריוני לרוסית | תרגום נוטריוני לגרמנית | תרגום נוטריוני מעברית לגרמנית | תרגום נוטריוני לרומנית | תרגום נוטריוני לרומנית | תרגום נוטריוני לעברית | תרגום נוטריוני לספרדית | תרגום נוטריוני מרוסית לעברית | תרגום נוטריוני מצרפתית לעברית | תרגום נוטריוני לפורטוגזית | תרגום נוטריוני מעברית לצרפתית | תרגום נוטריוני מאנגלית לעברית | תרגום נוטריוני מרוסית לעברית | תרגום נוטריוני לרומנית

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם:
דיני משפחה וירושות, פשיטת רגל , הוצאה לפועל , איחוד תיקים, מחיקת חובות ועיכוב יציאה מהארץ.
המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה.עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתלי בית המשפט.

שגרירות גרמניה בתל אביב דף מידע מוגש על ידי עורכת דין ונוטריונית רחל שחר
השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זמינים 7 ימים בשבוע!

עוד מאמרים מקצועיים בנושא דרכון גרמני ללא עורך דין – כל מה שרציתם לדעת מה התהליך וכמה זה עולה