שירותי נוטריון אמריקאי לצורך משכנתא ארהב-3 דברים שאולי לא ידעתם

מחפשים שירותי נוטריון אמריקאי לצורך משכנתא בארצות הברית

רבים אשר רוכשים נכסים בארצות הברית נדרשים לקחת משכנתא על מנת לבצע מימון של רכישת הנכס.

כדי לרכוש לקבל משכנתא בארצות הברית תצטרכו לחתום בפני נוטריון אמריקאי בישראל על מסמכי משכנתא.

גם בשגרירות ארצות הברית ניתן לחתום אלא שהקונסוליה סגורה בימים אלה.

על מסמכים אלה תידרשו לחתום בפני נוטריון המעניק שירותי נוטריון אמריקאי ואז המסמכים יהיו תקפים בארצות הברית.

אנו מפעילים מוקד שירות ותמיכה לצורך ייעוץ עם נוטריון אמריקאי המוקד נותן מענה באשר לשאלות של תרגום נוטריון בכל איזורי הארץ בוסף אם ברצונכם בייעוץ משפטי בנושא אפוסטיל ניתן ליצור קשר עם משרדנו בטלפון 03-7949755 בימים א-ה 08:00-19:00 נא הכינו את שאלתכם מראש לקבלת ייעוץ משפטי.
אישור אפוסטיל נוטריון אמריקאי מדוע צריך

מדוע נדרש שירותי נוטריון אמריקאי וגם מסמך באמצעות אישור על פי אמנת האג?

ישראל חתמה ואשררה בשנת 1978 את "אמנת האג בדבר ביטול דרישת האימות למסמכי חוץ ציבוריים-1961" מטרת אמנה זו לקצר את ההליכים הנדרשים כדי שתכיר מדינה מסוימת במסמכים רשמיים שהוצאו במדינה אחרת , וזאת באמצעות  "אישור אפוסטיל."

יובהר כי מסמכים ותעודות ציבוריות שהוצאו באחת מהמדינות החברות באמנה הנ"ל והוחתמו בה בחותמת נוטריון אמריקאי תקפים לצורך הצגתם בישראל, ללא צורך באימות / אישור נוסף מאת הנציג הדיפלומטי / קונסולרי בנציגות הישראלית.

כמו כן, בעבור מדינות החתומות על אמנת האג, לא יידרש כל אימות נוסף של קונסול נציגות המדינה אליה מיועד המסמך אם הוחתם בישראל בחותמת אפוסטיל.

זכרו כי משכנתה היא אחד מחמישה סוגים של זכויות במקרקעין ומשמעותה שיעבוד של מקרקעין על ידי בעל זכות הבעלות, לטובת גורם אחר על מנת להבטיח את זכויותיו של הגורם האחר.

בישראל וגם ברחבי העולם המשכנתא נקלחת בדרך כלל לרכישת בית או דירה ועל כן קיימת לחשיבות משמעותית לזיהוי הגורם שעליו חותמים.

 "שוק המשכנתאות" הוא ענף פעיל בשוק הפיננסים, בו מתמודדים ספקי ההלוואות על הלקוחות הלווים.

משכנתא מיועדת לא רק לרכישת נכס אלא ניתנת לעיתים גם שיפוצו, אף כי אפשריים שימושים נוספים לכסף. המקרה הנפוץ הוא שעבוד נכס דלא ניידי לצורך רכישתו. זכרו כי משכנתה היא אחת הזכויות במקרקעין המוזכרות בחוק המקרקעין של ישראל, ומחייבת רישום בלשכת רישום מקרקעין

המשכנתה ניתנת על ידי בנק המתמחה בכך, אשר קיבל רישיון למתן משכנתאות ומחוייב בחוקים נוקשים של בנק ישראל, לכן נדרשת חתימת נוטריון המעניק שירותי נוטריון אמריקאי

בנוסף בחתימה על ייפוי כוח לצורך רכישת משכנתא אתם חותמים גם על כך שאתם מבינים שאם לא תעמדו בהחזרי המשכנתא הבנק יהיה  רשאי לקחת את המקרקעין הממושכנים ולמכור אותם באמצעות כינוס נכסים תמורת חלק משווים בלבד. למרבה הצער פעמים רבות בכינוסי נכסים נמכרות הדירות בפחות משוויון ואולם לא בהכרח זה יהיה המצב שכן לעיתים ניתן לקבל יותר משווין.

לכל משכנתה יש מעין תעודת זהות המפרטת את כל התנאים שלה.

תעודת זהות זאת נקראת דו״ח סילוקין או דו״ח יתרות לסילוק. הבנקים בישראל מחויבים להפיק ללקוחות את דו״ח הסילוקין המפרט את תנאי המשכנתאות שלהם.

בארצות הברית קבלת משכנתא לצורך רכישת דירה היא דרך מאוד פופולארית למינוף רכישות של נדלן ורבים רוכשים בדרך זו דירה.

מטרת האימות הציבורי על פי אמנת האג וחתימה בפני נוטריון אמריקאי על המסמכים שאתם חותמים הינה להבטיח זיהוי כפול של החותם כדי למנוע זיופי זהויות.

אף על פי שיש לומר כי הבנק מעניק הלוואה ללקוח, והלקוח מעמיד לבנק משכנתה על הנכס שנרכש כבטוחה להבטחת ההלוואה, השתרש הביטוי לפיו אדם לוקח משכנתה לשם רכישת נכס.

על פי סקר הלמ"ס, ב־2013, ל־29% ממשקי הבית בישראל הייתה משכנתה פעילה. האחוז גבוה בהרבה במגזר היהודי, בהשוואה למגזר הערבי.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם:
דיני משפחה וירושות, פשיטת רגל , הוצאה לפועל , איחוד תיקים, מחיקת חובות ועיכוב יציאה מהארץ.
המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה.עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתלי בית המשפט.

שגרירות גרמניה בתל אביב דף מידע מוגש על ידי עורכת דין ונוטריונית רחל שחר
השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זמינים 7 ימים בשבוע!