תרגום נוטריוני בכל השפות לאנגלית לרוסית לתעודות ומסמכים מדוע נדרש נוטריון?

תפקידו של נוטריון לתרגום נוטריוני לאנגלית למסמכים מעברית לאנגלית.

מדוע בעצם נדרש אישור נוטריון לתרגום תעודות  מעברית לאנגלית? מאנגלית לעברית או לכל שפה אחרת

גם אם מעולם לא חשבתם על עולמו של נוטריון ועל עולם תרגום לאנגלית קורה ולעיתים אתם מתבקשים לתרגם את התעודות המקצועיות או הרשמיות שלכם.

העולם הפך להיות כפר גלובלי קטן וכולנו נוסעים לכל מקום בעולם ללמוד או לבצע השתלמויות. לעיתים נרצה להתחתן בנישואין אזרחיים בחו"ל או לפתוח חברה בארץ אחרת כל אלה ועוד ידרשו נוטריון לתרגום מסמכים מעברית לאנגלית או מאנגלית לעברית או בכל שפה אחרת שתרצו. כפר גלובלי קטן כבר אמרנו.

ברוכים הבאים אנו מעניקים ⚖️ שירותי תרגום נוטריוני לאנגלית באיכות ללא פשרות בפריסה ארצית   ✅ לצורך מכירת או רכישת נכס✅ צווי ירושה ✅ הסכמי ממון ✅ צוואות | בפריסה ארצית ◄ מומלץ מאד – רחל שחר עורך דין ונוטריון

למה להגיע אלינו לשירותי תרגום נוטריוני לאנגלית בפריסה ארצית?

✅זמינות מיידית

✅מחירים נוחים

✅חוסכים לך את הריצות

✅מומלצי גולשי גוגל לשנת2021

✅ אנו מעניקים גם שירותי אפוסטיל משרד החוץ ובכל רחבי הארץ במחירים נוחים

אז ברוכים הבאים ונעים מאוד להכיר! אתם בידיים טובות מאוד. מיד נציג בפניכם מורה נבוכים לנושא תרגום תעודות ונסביר לכם כיצד ניתן לקבל את השירות בצורה פשוטה ומקצועית ביותר.

לאלו תעודות נדרש תרגום נוטריוני? מדוע דווקא לאנגלית?

ניתן למעשה לתרגם בתרגום נוטריוני לאנגלית או לכל שפה אחרת כל תעודה שהוצאה על ידי גורם מוסמך במדינת ישראל.

יחד עם זאת קייימות תעודות שבאורח שגרתי הן פופולאריות יותר לתרגום. כך למשל ניתן לציין:  תעודת זהות, תעודת אזרחות, תעודת שינוי שם, רישיון נהיגה, רישיון רכב, דרכון, תעודת תושב ארעי, תעודת תושב קבע,  אשרת שהייה, ויזה, תעודת נישואין, תעודת רווקות, הסכם ממון, הסכם חיים משותפים,  תעודת גירושין, תעודת לידה, תעודת פטירה, תמצית רישום ממשרד האוכלוסין, תמצית רישום פלילי, תעודת יושר מהמשטרה, תעודת שחרור מהצבא, תעודת הצטיינות, המלצות,  תעודת ייסוד חבר, תעודת רישום חברה, תעודת עוסק מורשה, אישור ניהול ספרים,אישור ניכוי מס במקור, שינוי שם חברה, אישורי הכנסה, אישר ניהול חשבון בנק, תעודת בגרות, תארים אקדמיים, דיפלומה, תעודה מקצועית, תעודת הכשרה, בקשה לאזרחות, בקשת ויזת סטודנט, צו קיום צוואה, תצהירים בשבועה וכהנה וכהנה הרשימה עוד ארוכה.

תרגום נוטריוני תעודות לאנגלית או לכל שפה אחרת

תרגום נוטריוני הינו חלק בלתי נפרד מהתנהלות עם כל רשות ממשלתית או מוסד רשמי של מדינות בחו"ל. כך למשל אם למדתם רפואה באיטליה או בהונגריה וכעת אתם מבקשים לקבל הכרה כרופאים בישראל הרי שתתבקשו לתרגם את התעודה שלכם לעברית וקרוב לוודאי שתתבקשו להציג תרגום נוטריוני.

תפקידו של הנוטריון שונה מאוד בישראל לעומת ארצות הברית. בישראל נוטריון הינו עו"ד אשר נבחן ואושר ע"י משרד המשפטים לכהן בתפקיד נוטריון, וזאת לאחר שהוועדה לרישוי נוטריונים אישרה כי צבר וותק של 10 שנים לפחות בעריכת דין בפועל, שהינו חבר בלשכת עורכי הדין, והינו אזרח ישראל. תפקיד הנוטריון נחשב לתפקיד מכובד ביותר, מרבית הנוטריונים הינם בעלי ותק של הרבה יותר מעשר שנים ומי שאושר לתפקיד של נוטריון, מהווה סמכות בפני רשויות רשמיות, המכירות באישורו כמאמת מקוריותם של מסמכים, מעניק אישורים נוטריוניים עורך צוואות נוטריוניות לזהותם של החותמים עליהם, אימות חתימות, ואישור נכונות תרגום של מסמך.

יודגש כי על פי חוק רשאי נוטריון לאשר נכונות תרגום אך ורק אם הינו דובר של שפת המקור ושל שפת היעד. למשל, אישור נוטריון לתעודת גירושין שהונפקה ע"י הרבנות ואשר תורגמה מעברית לאנגלית תאושר ע"י נוטריון שדובר עברית ואנגלית היטב. אם הנוטריון אינו יודע את השפה אזי הוא יכול להשתמש לאשר את אמיתות התרגום בהסתמכו על הצהרת מתרגם.

לרשימת נוטריונים מוסמכים לתרגום ניתן להיכנס לאינדקס הנוטריונים המקיף ביותר במדינת ישראל https://notary-index.co.il/

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם:
דיני משפחה וירושות, פשיטת רגל , הוצאה לפועל , איחוד תיקים, מחיקת חובות ועיכוב יציאה מהארץ.
המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה.עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתלי בית המשפט.

שגרירות גרמניה בתל אביב דף מידע מוגש על ידי עורכת דין ונוטריונית רחל שחר
השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זמינים 7 ימים בשבוע!