קביעת פגישה בשגרירות ארה"ב לצורך חתימה על מסמכים נוטריוניים

נוטריון אמריקאי בירושלים או בחיפה

נוטריון אמריקאי בישראל ואישור אפוסטיל אמריקאי – האם השימוש במונחים אלה הינו מדוייק?


צריכים להגיש אישור נוטריוני לבנקים או לרשויות בארצות הברית? למשרד עורכות הדין רחל שחר ניסיון עשיר בשירותי נוטריון ללקוחות בארץ וללקוחות מחו"ל.

אנו נסייע לכם במציאת הפתרון הטוב ביותר עבורכם עבור נוטריון אמריקאי ואישור אפוסטיל אמריקאי (על אף שזהו אינו הביטוי הנכון כפי שתקראו בהמשך המאמר) בדרך קצרה ובאיכות חסרת פשרות.

נוטריון אמריקאי בישראל ביטוי שגור אך האם הביטוי מדוייק?

 


נוטריון אמריקאי בישראל מדי יום מתקשרים למשרדנו "לקוחות אבודים" אשר מגלים כי הקונסוליה סגורה וסבורים שאין כל פתרון מקביל בישראל.

לקוחות אלה מחפשים שירותי נוטריון אמריקאי בתל אביב או בירושלים ומוצאים עצמם אובדי עצות.


כבר עכשיו חשוב לנו להבהיר כי הביטוי נוטריון אמריקאי בישראל כלל אינו מונח נכון תחבירית שכן שירותי הנוטריון בארצות הברית הינם שירותים גיאורגרפיים.


מבחינה חוקית בארצות הברית לכל מדינה יש נוטריון כך יש נוטריון אמריקאי למדינת ניו יורק נוטריון אמריקאי למדינת ניו ג'רסי נוטריון אמריקאי למדינת פילדלפיה וכו וכו לכל המדינות. רישיון נוטריון אמריקאי בארצות הברית ניתן למדינת אחת בלבד. כך למשל לנוטריון אמריקאי בעל הסמכה למדינת ניו יורק אין הסמכה למדינה אחרת.

הגורם היחיד בישראל אשר נותן שירותי נוטריון אמריקאי לכל המדינות הינה שגרירורות ארצות הברית ואולם בתקופת הקורונה הודיעה שגרירות ארצות הברית על השעיית חלק נכבד מהשירותים הקונסולריים ועל כן בהתאם למידע אשר ניתן במחלקת המדינה בארצות הברית ובהתאם לחוק אנו מעניקים שירותים מקבילים.

אנו מעניקים שירותי נוטריון אמריקאי במחירים על פי מחירון נוטריון ואין צורך בקביעת פגישה בשגרירות ארה"ב לצורך חתימה על מסמכים נוטריוניים נשמח לסייע 052-4616973
אנו מעניקים שירותי נוטריון אמריקאי על פי הנחיות מחלקת המדינה בארצות הברית במחירים על פי מחירון נוטריון ואין צורך בקביעת פגישה בשגרירות ארה"ב לצורך חתימה על מסמכים נוטריוניים נשמח לסייע 052-4616973
אנו מעניקים שירותי נוטריון אמריקאי במחירים על פי מחירון נוטריון ואין צורך בקביעת פגישה בשגרירות ארה"ב לצורך חתימה על מסמכים נוטריוניים
שלחו הודעת ווסאט לטלפון 052-4616973 ונשמח לסייע

על פי הודעת שגרירות ארה"ב רק מסמכים מסוימים יכולים לקבל חתימה נוטוריונית :

מכתב או טופס אשר חייב להיות חתום על ידך ואשר יהיה בשימוש רק בארה"ב, חתימת נוטריון אמריקאי

תצהיר בשבועה

ייפוי כוח

תצהיר נדל"ן או תצהיר פיננסי

העתק נאמן למקור של דרכון אמריקאי

אישורים של אגרות חוב אמריקאיות

מספר מזהה למטרות מיסוי 7-W

DS-3053 תצהיר הסכמה:

אם הינך מבקש לחדש דרכון של קטין אשר אחד מההורים אינו יכול להגיע לפגישה, יש לחתום על טופס DS-3053 מול נוטוריון.

יש להגיש את הטופס בצירוף צילום של תעודה מזהה של ההורה החתום על התצהיר, כמו דרכון אמריקאי או דרכון זר, רישיון נהיגה, או תעודה מזהה צבאית.

עדים בזמן חתימה נוטריונית בשגרירות ארה"ב

במידה והמסמך שלכם דורש עדים בעת חתימת נוטריון עליכם להביא את העדים. על פי הנחיות קביעת פגישה בשגרירות האמריקאית הצוות הקונסולרי אינו יכול לשמש כעדים בעבורכם.

העדים אינם יכולים להיות בני/בנות זוג או קרובי משפחה אחרים, כמו כן על כל עד להציג תעודה מזהה תקפה (עם תמונה).

נושא זה חשוב במיוחד במקרים של צוואות.

חתימה נוטריונית בשם חברה:

על פי הנחיית שגרירות ארה"ב אם ברצונכם בקביעת פגישה בשגרירות ארצות הברית בחתימה נוטריונית עבור חברה או תאגיד, עליך לספק ראיות כי יש לך תפקיד בחברה/תאגיד.

לדוגמא: מנכ"ל, מנהל/ת, בעלים או חבר/ה.  עליך להציג מגוון מסמכים בשם החברה/התאגיד, כגון נייר מכתבים, כרטיסי ביקור, הסכמי שותפות, מסמכי אפוטרופסות או הנהלה, או דו"חות מס של החברה/תאגיד.

יש להביא את כל המסמכים מוכנים לחתימה נוטוריונית. השגרירות אינה מספקת ייעוץ מקצועי בהכנת המסמכים. אם המסמכים אינם מוכנים לחתימה , יש לקבוע תור חדש בשגרירות ארה"ב.

במידה והחלטתם לחתום בשגרירות ארה"ב יש לוודא שהמסמך שבידך מובן לך. אין באפשרות הקונסול לספק הסבר של המסמכים.

יש להביא את כל המסמכים ביחד. אם יש מסמך חסר, אין באפשרותינו לספק שירות.

יש למלא את המסמכים במלואם. אין לחתום על המסמך. עליך לחתום אך ורק מול הקונסול.

יש  לסמן כל מסמך שעליו יש לחתום. הקונסול לא יוכל לעשות זאת במקומכם.

לקריאת הנחיות מחלקת המדינה בארצות הברית הנוגעות לשירותים מקבילים לשירותי נוטריון אמריקאי בישראל יש להיכנס לאתר מחלקת המדינה של ארצות הברית ממש כאן

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם:
דיני משפחה וירושות, פשיטת רגל , הוצאה לפועל , איחוד תיקים, מחיקת חובות ועיכוב יציאה מהארץ.
המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה.עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתלי בית המשפט.

שגרירות גרמניה בתל אביב דף מידע מוגש על ידי עורכת דין ונוטריונית רחל שחר
השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זמינים 7 ימים בשבוע!