עורך דין נוטריון בפתח תקווה

מחפשים עורך דין נוטריון בפתח תקווה? צרו קשר עוד היום לווסטאפ או לטלפון 03-7949755 ונשמח לסייע שירות מהיר ויעיל תרגומי נוטריון תוך שעות ספורות ליווי לקבלת אזרחות זרה אישור הסכמי ממון

תחומי עורך דין נוטריון נחשבים סמויים מן העין ורבים מאיתנו לא יזדקקו לשירותי עורך דין נוטריון אלא במקרה בו ירצו לרכוש דירה או לבצע עסקאות בחו"ל. בשל כך, איתור עורך דין נוטריון או בכל מקום אחר בארץ, בעל הניסיון הדרוש והרמה המקצועית הרלבנטית עבורכם יכול לסייע בליווי הסדרים משפטיים רבים. במאמר שלפניכם ננסה לתאר בפניכם את תפקידו של עו"ד נוטריון בפתח תקווה, תחומי התמחותו השונים ומתי נצטרך לפנות אליו.
על דיני הנוטריון בישראל
החוק המרכזי שמסדיר את תחום הנוטריונים בישראל עונה לשם – חוק הנוטריונים, שנחקק לפני למעלה מ- 30 שנים. הגדרת הכשירות להיות נוטריון, מעוגנת בסעיפו הראשון של החוק, באופן הבא: רישוי: ועדת רשיונות (תיקון מס' 1) תשל"ח-1978
1. רשיון נוטריון יינתן מאת ועדת רשיונות של שבעה שימנה שר המשפטים, מהם שניים על פי הצעת לשכת עורכי הדין; היושב ראש יהיה משפטן עובד המדינה, שני חברים לפחות יהיו נציגי ציבור וחבר אחד לפחות יהיה נוטריון. כשירות
(א) מי שנתקיימו בו כל אלה כשיר להיות נוטריון:
(1) הוא אזרח ישראלי או תושב קבע בישראל; לענין זה, "תושב קבע בישראל" – מי שהוא בעל רישיון לישיבת קבע בישראל לפי חוק הכניסה לישראל, התשי"ב-1952;
(2) הוא חבר לשכת עורכי הדין ונתמלאה בו אחת מאלה:
(א) עסק במקצוע של עורך דין 10 שנים לפחות, מתוכן חמש וחצי שנים לפחות בישראל;הווי אומר, כל מה שקשור לקרקע – בין אם מדובר בקרקע, ובין אם מדובר באובייקט המחובר לקרקע בחיבור קבוע, כמו למשל דירה, נחשב מקרקעין, כאשר הסדרים משפטיים הנוגעים לו מלווים על ידי עורך דין מקרקעין בחדרה, תל אביב, ירושלים – או כל איזור אחר בארץ.

תפקידיו של עורך דין העוסק בשירות נוטריון

כאמור, חוק הנוטריונים מעניק סמכויות נרחבות לנוטריון והנוטריון הוא למעשה ידה הארוכה של המדינה על מנת לפקח על פעולות משפטיות. אי לכך, תפקיד עורך דין נוטריון בפתח תקווה משתנה בהתאם לצרכים המשתנים של כל לקוח המגיע אליו לשירותים על פי חוק הנוטריונים.
על מנת לנסות להבין את תפקידו של עו"ד נוטריון מעט יותר לעומק, נציג לפניכם להלן את סמכויות הנוטריון ולצד כל סמכות את מהות העסקה המתבצעת בפני הנוטריון
אימות חתימה נוטריוני לצורך משכנתא
מטבע הדברים, לבנקים למשכנתאות ניסיון רב ומשמעותי במתן משכנתאות. אחד הטפסים הפולארייים ביותר הנוגעים לעבודת עו"ד נוטריון בפתח תקווה הינו חתימה על ייפוי כוח נוטריוני לצורך משכנתא
תפקיד של עו"ד דין נוטריון בייפוי כוח למשכנתא, הוא לאמת ולזהות את העומד בפניו ולאחר מכן להסביר ללקוח את המשמעות המשפטית של חתימה על ייפוי כוח נוטריון למשכנתא הבנת מסמך ייפוי הכוח הנוטריוני יאפשר ללקוח להחליט האם ברצונו לקחת משכנתא בתנאי ייפוי הכוח הנוטריוני או שהוא מעדיף לנצל את ההון העצמי הקיים אצלו ולא ליטול משכנתא.

עורך דין נוטריון בפתח תקווה עריכת הסכם ממון

אישור הסכמי ממון לפני הנישואין הינו אחת מהסמכויות אשר הוענקו על פי חוק הנוטריונים לנוטריון. בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהבנה של חשיבות הסכמי ממון וזוגות רבים נערכים מבעוד מועד לחלוקת הממון ביניהם. אחת הסיבות לעלייה בדרישה להסכמי ממון היא עלייה באחוז המתגרשים ורצון של שני הצדדים לוודאות משפטית אם חלילה יווצר מצב בו יתגרשו. זוגות רבים הפנימו שעריכת הסכם ממון אצל עורך דין נוטריון בגבעת שמואל היא הדרך הטובה ביותר להימנע ממחלוקות עתידיות מיותרות.

מה ההבדל בין עורך דין נוטריון בפתח תקווה או בכל איזור אחר לעורך דין שאינו נוטריון

עורך דין נוטריון בפתח תקווה           עורך דין שאינו נוטריון
מעל עשר שנות ותק           ללא עשר שנות ותק
בעל סמכויות מטעם המדינה לאישור הסכם ממון          אינו בעל סמכויות לאישור הסכם ממון
בעל סמכויות מטעם המדינה לאישור תרגום נוטריוני           אינו בעל סמכויות לאישור נוטריוני
בעל סמכויות מטעם המדינה הצהרה כי אדם בחיים          סמכות שאינה קיימת
בעל סמכויות מטעם המדינה לאמת חתימת אדם בפניו           סמכות שאינה קיימת
בעל סמכויות מטעם המדינה לאמת ייפוי כוח נוטריוני למשכנתא           סמכות שאינה קיימת
בעל סמכויות מטעם המדינה לביטול ייפוי כוח נוטריוני           סמכות שאינה קיימת

תפקידו של עו"ד נוטריון בפתח תקווה בעת עריכת הסכם ממון

על מנת לערוך הסכם ממון חובת הנוטריון לוודא ששני בני הזוג אשר יושבים במשרדו הבינו בהיטב את הסכם הממון ואת משמעויותיו המשפטיות על עתידם. בנוסף צריך הנוטריון לוודא שעל אף אחד מבני הזוג לא הופעלה כפייה מכל מין או סוג שהוא ושהם חותמים על ההסכם מרצונם החופשי. רק לאחר שהנוטריון מוודא כל זאת ניתן לחתום על הסכם הממון ולאשר אותו.
כאשר הנוטריון מתמחה בדיני משפחה הוא יכול גם להכין עבור הצדדים את ההסכם ולא רק לאשר אותו בכובע של עורך דין נוטריון.

יתרונות של אימות הסכם ממון על ידי עורך דין נוטריון בפתח תקווה

ראשית כאשר הסכם ממון אינו מאושר על ידי נוטריון או בהמשך על ידי בית משפט אין לו תוקף אך הוא משמש אומדן לכוונות הצדדים.
אימות וזיהוי הצדדים על ידי נוטריון מקנה לו משנה תוקף ויהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לטעון שאחד הצדדים לא הבין על מה הוא חותם. הסיבה לכך היא כאמור הפרוצדורה המחייבת את הנוטריון לוודא תחילה ששני הצדדים מבינים את ההסכם וכן ששני הצדדים חותמים עליו ללא כפייה.
לאמיתו של דבר, מומלץ מאוד לערוך את הסכם הממון אצל עורך דין נוטריון אשר מתמחה בדיני משפחה ויכול להכניס סעיפים רלבנטיים לכל סוגייה ובכך לתת מענה מקיף לכל השירות שאתם נדרשים לו.

עורך דין נוטריון בגבעת שמואל
עורך דין נוטריון בפתח תקווה

משמעות ליווי וסיוע של עורך דין נוטריון בפתח תקווה בקבלת אזרחות זרה

על אף שקבלת אזרחות זרה הפכה מחזה נפוץ הרי שנדרשת וודאי מומחיות רלבנטית לכל מדינה. כך למשל שגרירות אוסטריה דורשת שכל המסמכים יתורגמו על ידי נוטריון גרמנית ולעומתה שגרירות פורטוגל דורשת, מטבע הדברים, שהמסמכים הנוטריוניים יתורגמו לפורטוגזית.
עורך דין נוטריון בפתח תקווה או בכל איזור אחר אשר עובד באופן שגרתי עם השגרירויות השונות יכול לתת מענה מקיף לכל הסוגיות אשר עולות במהלך תרגום נוטריוני של כל המסמכים לשפות הנדרשות.
באמצעות הידע המקצועי והניסיון שצבר עורך דין נוטריון בפתח תקווה, הוא צפוי לסייע ללקוחותיו לקבל או להעביר זכויות ללא תשלומים מיותרים, במהירות הרצויה ובאמצעות החזרת מסמכים מינמאליים. חשוב מכל – עו"ד נוטריון בפתח תקווה צפוי לתרגם עבורכם את המסמכים באופן הטוב ביותר שמתחשב בדרישות השגרירות , מוודא עמידה בתנאי התרגום ומנע דחיית התרגום על ידי השגרירות הרלבנטית.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עורכת דין ונוטריון רחל (רייצ'ל) שחר

עו"ד למשפחה לירושה צוואות ולענייני גירושין, עומדת בראש משרד עו"ד שחר הנחשב לאחד ממשרדי הבוטיק בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל. המשרד שנוסד על ידה צמח והתפתח וכיום מעניק מגוון שירותים ובהם:
דיני משפחה וירושות, פשיטת רגל , הוצאה לפועל , איחוד תיקים, מחיקת חובות ועיכוב יציאה מהארץ.
המשרד משתף פעולה עם צוות יועצים חיצוניים בתחום הכלכלה והאקטואריה על מנת להעניק שירות של מעטפת מלאה.עו"ד רחל שחר, הנחשבת לאוטוריטה בתחום דיני משפחה וירושה ניהלה מאז הסמכתה מאות תיקים סבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה תוך ניסיון ראשון במעלה להביא את הצדדים לפתרונות ללא הגעה לכתלי בית המשפט.

שגרירות גרמניה בתל אביב דף מידע מוגש על ידי עורכת דין ונוטריונית רחל שחר
השאירו פרטים לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זמינים 7 ימים בשבוע!